Jag är tillbaka.....

 
och jag kan väl inte hålla mig ifrån att börja med ett foto.
Jag såg på senaste inlägget att det var två år sedan jag bloggade här. Jag hoppas nu att jag ska uppdatera här lite oftare.
Hösten är här, men det är fortfarande väldigt varmt. Idag har jag varit en tur till Trädgårdsföreningen. Igår var jag så trött, så det blev inget gjort, mer än lite pyssel hemma och vila. I fredags hade vi konferens på hotell Riverton med NSPHiG. Hjärnkolls kampanjen avslutas vid årsskiftet men arbetet kommer att fortsätta. Vi diskuterade brukarinflytande och ambassadörsskap. Dagen avslutades med god middag uppe i Skybar med alla ambassadörerna.
Det har ju förstås hänt jätte mycket sen jag skrev här sist, så det går ju inte att uppdatera eller att summera allt. Jag får uppdatera efterhand, men nu är jag igång.
Publicerat i Allmänt